مستندات API

هر سوالی یا مسئله ای که در وصل کردن API به سایت خودتان داشتید در قسمت تیکت پشتیبانی و بخش مشکل در برنامه نویسی و API ارسال کنید تا کمک لازمه انجام گیرد.
از این API برای استفاده در اسمارت پنل می توانید بهره بگیرید و به راحتی سایت خودتان را داشته باشید و کسب درآمد کنید.

راهنمای API

HTTP Method POST
API URL https://panel.followeran.com/api/v2
API Key Your API key ورود
Response format JSON
Parameters Description
key Your API key ورود
action services

نمونه کد خروجی

[ { "service": "3", "name": "Service 1", "category": "Category 1", "min": "20", "max": "30", "desc": "Description 1", "rate": "95200", "type": "default", "dripfeed": 0 }, { "service": "9", "name": "Service 2", "category": "Category 22", "min": "50", "max": "100", "desc": "Description 2", "rate": "12000", "type": "default", "dripfeed": 0 } ]
Parameters Description
key Your API key ورود
action add
service Service Id
link Link to page
quantity Needed quantity
is_test(optional) 0 = Not for test , 1 = For test

نمونه کد خروجی

{ "status": "success", "order": 151 }
Parameters Description
key Your API key ورود
action status
order Order Id

نمونه کد خروجی

{ "order": 1526, "status": "Completed", "charge": "5400", "start_count": 300, "remains": 0 }
Parameters Description
api Your API key ورود
action status
orders Order IDs separated by comma (Example: 34,35,38)

نمونه کد خروجی

{ "276801": { "order": 276801, "status": "processing", "charge": "1015", "start_count": 1526, "remains": "نامشخص" }, "266094": { "order": 266094, "status": "Completed", "charge": "10500", "start_count": 1217, "remains": 0 }, "266095": { "error": "Incorrect order ID" } }
Parameters Description
api Your API key ورود
action balance

نمونه کد خروجی

{ "status": "success", "balance": 12.3, "currency": "USD" }

Logo ورود یا ثبت نام در فالووران

برای ورود یا ثبت نام روی دکمه زیر کلیک کنید.

نماد های اعتماد ما

پنل اینستاگرام 20 فالوو
ارزان ترین پنل خدمات اینستاگرام فعال در بازار ایران

تنها چند کلیک تا دیده شدن در شبکه های اجتماعی فاصله دارید.
پس سرویس مورد نظرتون را انتخاب و شروع کنید.

بهترین پنل خدمات اینستاگرام در ایران

20 فالوو، سایتی برای تمام نیازهای شبکه اجتماعی شما

ما برای اکثر شبکه های اجتماعی که در ایران استفاده میشود خدمات ارائه میدهیم. این لیست تعدادی از خدمات پنل اینستاگرام سایت ما میباشد. برای دیدن همه خدمات در پنل عضو شوید

فیسبوک

پینترست

تیک تاک

دیسکورد

اسپاتیفای

کافه بازار

چرا پنل خدمات اینستاگرام ما ؟

اگر بخواهیم بگوییم هیچ یک از خدمات اینستاگرام موجود در سایر پنلها همانند ما نیست شعاری بیش نیست. ما با شما صادق هستیم و میخواهیم خود شما قضاوت کنید که آیا امکانات سایت ما مفید و کاربردی هستند؟

پنل ما پلتفرمی همه فن حریف هست. تمامی زمینه ها از قبیل؛ پنل همه کاره اینستاگرام رایگان و همچنین خدمات سایر شبکه های اجتماعی تا امکان کسب درآمد، همگی در سایت قابل دسترس هست.

ما بی صبرانه خوشحال میشویم که از خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده کرده و به درآمد خوبی برسید.

کاربران مقیم خارج از کشور که در ثبت نام در سایت محدودیت دارند می توانند با کلیک بر روی این گزینه Cheapest SMM Panel به راحتی و تنها با استفاده از ایمیل در سایت ثبت نام کنند.

ارسال سریع سفارشات

زمان شروع ارسال سفارش ها از 1 دقیقه تا حداکثر 1 ساعت انجام می شود.

داشبورد محبوب

پنل کاربری ساده و کاربردی برای راحت بودن کاربر، بدون هیچ سر در گمی و با آموزش ریز به ریز جزئیات پنل

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی تلفنی از 9 صبح تا 6 عصر

به صرفه بودن

بدون شک ما در پنل بهترین خدمات رو ارائه میدهیم.

خرید پنل نمایندگی اینستاگرام

پنل اینستاگرام چیست؟ پنل های رایگان اینستاگرام برای چه کسانی قابل استفاده است؟ بهترین پنل اینستاگرام چیست؟ آیا میتوان پنل ارزان اینستاگرام را خریداری کرد؟ سریع ترین راه برای اینکه بتوانید از فروش خدمات اینستاگرام درآمد داشته باشید، خرید پنل اینستاگرام میباشد. سایت های زیادی در حال اعطا پنل نمایندگی هستند که سایت خودشان هیچ قدرت ارائه خدمات و پشتیبانی رو ندارند و صرفا به فکر دادن پنل نمایندگی  هستند. ما با 6 سال تجربه در کسب و کار آنلاین و 3 سال تجربه ارائه خدمات اینستاگرام با ارائه پنل فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام کنارتان هستیم که کسب و کار خودتان را رشد بدین. ما در این مسیر تا بالا آمدن کامل سایت و شروع کسب و کارتان با شما عزیزان هستیم.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در خصوص پنل خدمات اینستاگرام به دست آورید در ادامه با ما باشید.

 

چرا پنل خدمات اینستاگرام ما؟

تمامی زمینه ها از قبیل؛ پنل همه کاره اینستاگرام رایگان و همچنین خدمات سایر شبکه های اجتماعی تا امکان کسب درآمد، همگی در سایت ما قابل دسترس هست.

چرا استفاده از خدمات فالووران
امنیتامن و بدون نیاز به پسورد
پشتیبانیپشتیبانی 24 ساعته
گارانتیضمانت برگشت وجه در صورت عدم انجام
نحوه ثبت سفارشثبت سفارش تنها از سایت به صورت آنلاین

متاسفیم! صفحه یافت نشد!

متاسفیم! صفحه مورد نظر شما وجود ندارد. لطفا به صفحه اصلی برگردید.

سوالات متداول

فالووران در چه زمینه ای فعالیت می‌کند؟ 

فعالیت فالووران در زمینه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است و ما به شما کمک می‌کنیم تا تعداد فالوور، لایک‌ و بازدید پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف افزایش دهید. این خدمات جهت پیشبرد کسب و کار و افزایش محبوبیت شما در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

آیا سایت فالووران قابل اعتماد است؟

سایت فالووران دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی پرداخت‌ها در فالووران از طریق درگاه‌های معتبر زرین پال و زیبال انجام می‌شود . فعالیت ما از سال 98 آغاز شده و در این سال‌ها با توجه به کیفیت خدماتمان توانسته‌ایم اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و با افراد معروف در شبکه‌های اجتماعی، بازیگرها، بلاگرها و کسب و کارهای بزرگ همکاری کنیم.

کدام سرویس می‌تواند نیاز من را رفع کند؟

ما در فالووران سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم و شما می‌توانید با توجه به شرایط اکانت و استراتژی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر می‌خواهید فقط ظاهر و آمار اکانت شما ارتقا پیدا کند، می توانید از سرویس‌های فیک استفاده کنید؛ اما اگر نیاز دارید که افراد واقعی از اکانت شما بازدید کنند و با شما تعامل داشته باشند از سرویس‌های واقعی استفاده کنید. 

اگر برای انتخاب سرویس مورد نظر خود نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، از طریق تماس یا ارسال پیام با ما در ارتباط باشید.

در پنل فالووران چه سرویس هایی ارائه می‌شود؟

در پنل ما، انواع سرویس‌ها برای تمام شبکه های اجتماعی با کیفیت و سرعت بالا ارائه می‌شود. شما می‌توانید انواع خدمات را بدون واسطه و با قیمت مناسب از ما تهیه کنید و از تخفیف‌ها و هدایای ما بهره‌مند شوید.

آیا بعد از ثبت نام در پنل، امکان ویرایش اطلاعات کاربری وجود دارد؟

بله، تمامی اطلاعات پروفایل‌تان به غیر از نام کاربری قابل ویرایش هستند.

چطور می توانم در فالووران سفارش ثبت کنم؟

ابتدا در پنل ثبت نام کنید (می‌توانید ویدیوی آموزشی ثبت نام در پنل را مشاهده کنید)، سپس به مرحله ثبت سفارش رفته و سرویس خود را انتخاب و ثبت کنید.

پس از انتخاب و ثبت سرویس مورد نظر، شما به درگاه پرداخت انتقال می‌یابید. برای پرداخت سرویس، می‌توانید مبلغ را از کیف پول خود پرداخت کرده یا از طریق درگاه و پرداخت مستقیم ثبت سفارش خود را نهایی کنید. برای انجام این کار، می‌توانید مشابه این ویدیوی آموزشی عمل کنید.

در حین ثبت سفارش چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

سرویس‌های متنوعی در سایت وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. در بخش توضیحات هر سرویس به طور کامل جزییات و ویژگی‌های هر سرویس قید شده است. قبل از ثبت سفارش حتما توضیحات سرویس‌ها را مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید، از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

در صورت بروز مشکل هنگام پرداخت، چه مراحلی را باید طی کنم؟

سایت ما از درگاه‌های معتبر زرین پال و زیبال استفاده می‌کند تا شما بتوانید به راحتی پرداخت را انجام دهید. اگر به هر دلیلی پرداخت و سفارش شما ناموفق بود، بانک طی 72 ساعت پول را به حساب شما برگشت خواهد زد. اگر بازگشت وجه انجام نشد می‌توانید در بخش تیکت پشتیبانی گزینه شارژ نشدن حساب را انتخاب کرده و پیام دهید.

ساعات پشتیبانی فالووران چگونه است؟

تیم پشتیبانی ما در هر لحظه پاسخگوی شماست. در روزهای کاری، از ساعت 8 صبح الی 4 عصر می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید. از ساعت 4 عصر تا 12 شب و همچنین در روزهای تعطیل، پشتیبانی فقط از طریق ارسال تیکت وجود دارد.

مدت زمان ارسال هر سرویس چقدر طول می‌کشد؟

سرعت ارسال در هر یک از سرویس ها متفاوت است، به همین منظور جهت کسب اطلاعات دقیق توضیحات سرویس موردنظر خود را مطالعه کنید.

آیا میتوانم سفارش همزمان ثبت کنم؟

ثبت سفارش همزمان برای لینک های متفاوت مشکلی ندارد؛ اما برای یک لینک این کار را انجام ندهید زیرا در اینصورت احتمال بروز تداخل در سفارشات افزایش می‌یابد. پس اگر قصد ثبت چند سفارش برای یک لینک را دارید یکی از سفارشات را ثبت کرده و بعد از اتمام آن، سفارش بعدی را ثبت کنید.

آیا امکان آسیب به اکانت من بعد از استفاده از سرویس های شما وجود دارد؟

تمامی سرویس‌های فالووران توسط تیم فنی بررسی و تست می‌شوند؛ این سرویس‌ها کیفیت بالایی داشته و با الگوریتم‌‌‌های شبکه‌های اجتماعی سازگار هستند. پس از هر آپدیت در پلتفرم‌ها، ما نیز سرویس‌های خود را به روز می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ آسیبی به اکانت شما وارد نمی‌شود.

آیا برای خرید سرویس‌ها باید رمز عبور اکانتم را وارد کنم؟

برای ثبت سفارش در فالووران، نیاز به ارسال اطلاعات شخصی یا رمز عبور ندارید. تنها کافیست لینک اکانت خود را ثبت کنید و حالت خصوصی آن را غیرفعال کنید تا سفارشتان با موفقیت انجام شود.

چگونه با فالووران همکاری کنیم؟

از طریق API، به راحتی می‌توانید سایت یا ربات خود را به پنل ما متصل کرده و سرویس‌های ما را در سایت یا ربات خود فعال کنید. اگر در فرآیند اتصال API به وب‌سایت خود به مشکل برخوردید، ابتدا مستندات API را مطالعه کنید. در صورتی که مشکل شما حل نشد، می‌توانید از بخش پشتیبانی گزینه "مشکل در برنامه‌نویسی و API" را انتخاب کرده و جزئیات مشکل خود را ارسال کنید.

چطور می‌توانم از تخفیف‌های فالووران استفاده کنم؟

برای خریدهای بالا در فالووران، تخفیفات و هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. اگر در رتبه‌بندی ماهانه جزو برترین‌ها قرار بگیرید، 4% شارژ هدیه به شما تعلق می‌گیرد و در صورت شارژ بالای کیف پولتان، شارژ هدیه برای شما واریز می‌شود. همچنین، با داشتن زیرمجموعه، می توانید از سود خریدهای آن‌ها نیز سهمی دریافت کنید.

چطور می‌توانم نمایندگی فالووران را بگیرم؟

اگر به دنبال نمایندگی هستید، فرصتی استثنایی در اختیار شما قرار داده‌ایم. با خرید یک دامنه و پرداخت هزینه ناچیز، می‌توانید یک وبسایت حرفه‌ای و با تمام امکانات فالووران دریافت کنید و از آن درآمد کسب کنید. توجه داشته باشید که نام فالووران و هیچ اطلاعاتی مرتبط با ما در وبسایت شما نمایش داده نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سرویس ها در پنل نمایندگی چگونه قیمت گذاری می‌شوند؟

در پنل نمایندگی، شما امکان تعیین هر قیمتی برای سرویس‌ها را دارید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ویدیوی دریافت نمایندگی را مشاهده کنید.

قوانین و مقررات فالووران

عضویت در سایت فالووران و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت و مقررات مربوطه سایت می باشد.

قوانین و مقررات

استفاده‌ی شما از سرویس های این سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین این وبسایت می باشد.
✅استفاده از سایت فالووران کاملا رایگان میباشد و فالووران برای ثبتنام در پنل هیچ وجهی دریافت نمیکند. به تازگی متوجه شدیم آدرس سایت فالووران با مبالغ بالا در حال فروش هست. از عزیزان میخواهیم نسبت به دریافت واریزی خود از آن اشخاص اقدام کنند. ثبتنام در فالووران برای همیشه رایگان خواهد ماند.

روند استرداد وجه: در صورت واریز وجه به صورت اشتباهی تا قبل از ۲۴ ساعت با کسر هزینه انتقال و درگاه مابقی به همان شماره کارت و حساب بانکی مشتری که واریز انجام داده، عودت داده خواهد شد. لذا حتما قبل از خرید دقت کافی داشته باشید و کلیه سوالات خود را از طریق تیکت پشتیبانی بپرسید. برای مبالغ زیر 500 هزار به دلیل پیچیدگی حساب ها امکان برگشت وجود ندارد، در خصوص سوالات در رابطه با برگشت مبلغ حتما تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

✅کاربر موظف است قبل از خرید تمام توضیحات مرتبط با سرویس را مطالعه کند و آگاهی کامل نسبت به خرید خود داشته باشد.

✅کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش از عمومی بودن صفحه‌ی خود اطمینان حاصل کند و به هیچ عنوان صفحه مورد نظر خصوصی یا پرایویت نباشد.

✅کاربر نباید تا زمانی که سفارش در پنل ما تمام نشده از سرور دیگری از پنل ما یا از پنل های دیگر سفارش ثبت کند چون اگر مشکلی پیش آید نمی توان کار خاصی انجام داد و مبلغ قابل برگشت نیست.

✅به دلیل اتوماتیک بودن سرویس ها مسئولیت محتوای صفحات اجتماعی که ما به آنها خدمات می دهیم به عهده ما نمی باشد.

✅اگر پیج یا کانالی که در سایت فالووران ثبت سفارش می کند محتوای مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی داشت بدون پاسخ گویی به سفارش دهنده، به پلیس فتا گزارش داده می شود.

✅کاربر گرامی حتما شماره موبایل و ایمیل صحیح خود را وارد کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل به راحتی ارتباط با شما انجام شود.

شرایط و خط مشی رازداری مقررات

قوانین کلی (مورخ 1398/09/25)

تمامی کاربران با خرید خود کلیه این قوانین را تایید کرده و قبول کرده اند. سایت رسمی فالووران اعلام نموده و کلیه افراد موظفند آن را بپذیرند. در صورت عدم آگاهی فرد بدین معنا می باشد که او کلیه قوانین جدید را پذیرفته است و هر گونه مسئولیت یا بروز مشکل در صورت بی توجهی بر عهده خود فرد می باشد.

افراد موظفند برای پیگیری ها و پشتیبانی های بعدی کد پیگیری از قسمت تیکت پشتیبانی خود را ارائه دهند.

 واریز وجه فقط از طریق سایت رسمی فالووران انجام می پذیرد و در صورت عدم توجه به این مورد کلیه مسئولیت و عواقب آن برعهده خود فرد می باشد.

عودت وجه بعد از افزایش اعتبار امکان پذیر نیست.

 کلیه مشکلات و عواقب پرداخت ها و خرید های خارج از وب سایت فالووران برعهده مشتری می باشد و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کلیه مسئولیت در صورت خرید یا توجه به افراد ثالث و خارج از وب سایت بر عهده خود فرد می باشد. تنها وب سایت رسمی، وب سایت فالووران بوده و دیگر وب سایت ها برای فروش یا پشتیبانی مستقیم معتبر نخواهد بود.

در صورت مشاهده و شناسایی افراد سودجو (مشهود بر کلاهبرداری)، که در سایت فالووران فعالیت می کنند حساب کاربری ایشان مسدود خواهد شد و سریعا از طریق وکیل شکایت به پلیس فتا ارجاع داده می شود.

هیچ گونه خدمات و پشتیبانی در فضاهای مجازی ارائه نمی گردد و تنها راه پشتیبانی رسمی و فروش از طریق وب سایت می باشد. در صورت بروز مشکل هیچ گونه پیامک و یا صحبتی از جانب و یا به شماره های فروش سایت رسمی فالووران مورد استناد نمی باشد. فقط و فقط تیکت مورد استناد و رسمی می باشد لذا پیشنهاد میگردد جهت تعامل رسمی با مجموعه حتما تیکت ارسال کنید.

 نکته: تنها راه ارتباطی مجموعه فالووران و مشتریان از طریق وب سایت به صورت تیکت می باشد.

 نکته: جهت ارتباط با پشتیبانی در ساعات غیر کاری از طریق ارسال تیکت در سایت با پشتیبانی در تماس باشید.

تازمانی که برنامه های اجتماعی، پیام رسان ها و دیگر نرم افزار های فضای مجازی فعالیت دارند و سیاست های مربوطه را تغییر نداده اند کلیه خدمات همیشه فعال خواهند بود. اما در برابر تغییرات سیاست های این نرم افزارها مجموعه فالووران هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداشته ولی تیم فنی و تخصصی سعی در بهبود و به روز رسانی سرویس ها را خواهند داشت اما موظف به آن نمی باشند. 

استفاده از نام و لوگو فالووران، کاملا غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

 نکته : کلیه افرادی که به نام مجموعه فالووران فعالیت دارند فقط نقش تبلیغاتی داشته و فروش فقط در وب سایت می باشد در غیر اینصورت افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

مجموعه فالووران همکاری کامل با مراجع ذی صلاح خواهد داشت و تابع قوانین داخلی جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا از کلیه مشتریان خواهشمندیم کلیه قوانین را رعایت بفرمایند تا فعالیت سالم و مناسبی در فضای مجازی داشته باشند.

در صورت ثبت هرگونه سفارش با محتوای غیر اخلاقی، سیاسی، ضد اجتماعی و مواردی از این قبیل سفارش شما بدون بازگشت وجه به حالت تعلیق در خواهد آمد و به صورت مخفیانه توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد قرار می گیرند.

به اشخاصی که موازین اخلاقی و اجتماعی را رعایت نکنند و بصورت توهین امیز یا خصمانه یا تهدید آمیز برخورد کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد شد ولی سفارش های ایشان انجام خواهند گرفت و تنها خدمات پس از فروش فرد مورد نظر قطع خواهد شد.

افرادی که در فضای مجازی وب سایت ها علیه مجموعه فالووران فعالیت و تلاش کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

هرگونه نفوذ و حملات دیداس به مجموعه فالووران غیر شرعی و غیر قانونی بوده و توسط مراجع ذی صلاح تحت پیگرد و مجازات و پرداخت غرامت قرار خواهد گرفت.

مجموعه فالووران هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه و نوع استفاده از خدمات خود توسط مشتریان که برای خودشان فروش دارند، را ندارد.

 مجموعه فالووران در هرزمانی که صلاح بداند هدایا و پکیج های تشویقی و تخفیفاتی به مشتریان خود ارائه میکند و هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

مجموعه فالووران  می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از انجام سفارش خودداری کند.

در صورتی که مشکلاتی نظیر تحریم ایران توسط شرکت های تولید کننده و یا از کار افتادن خدماتی که سرویس دهنده به مشتری ارائه می دهد، ایجاد گردد، این مورد بر عهده مسئولین شرکت تولید کننده خارجی می باشد و مسئولیتی متوجه مجموعه فالووران نخواهد بود. 

در صورتی که طی عملیات بانکی اختلالی رخ دهد و تراکنش ناموفق باشد، اگر از حساب خریدار مبلغی کسر گردد این مبلغ نهایتا ظرف 72ساعت پس از تراکنش به حساب خریدار برگشت داده می شود، شایان ذکر است در این حالت به دلیل اینکه پول از حساب خریدار کسر می شود ولی به حساب فروشنده واریز نمی شود، فروشنده تعهدی نسبت به خریدار برای تحویل محصول و یا برگشت وجه ندارد، در این حالت خریدار باید منتظر بماند تا اصلاحیه عملیات بانکی انجام شود و چنانچه خریدار برای دریافت محصول تعجیل داشته باشد باید عملیات خرید جدیدی ثبت کند و سپس منتظر برگشت وجه از سوی بانک باشد.

کلیه ی عملیات خرید در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک می باشد.

بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن وجود ندارد و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

تغییر قیمت سرویس ها امری طبیعی هست که با توجه به نواسانات ارزی و  هزینه های پرداختی از سمت فالووران رخ خواهد داد. مجموعه همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه داشته و حتی در صورت امکان کاهش دهد ولی هیچ گونه وظیفه یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. نمایندگان موظف هستند که اطلاعیه ها را دنبال کنند و در صورت تغییر قیمت، آن را برای سایت خود اعمال کنند.

ثبت سفارش به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب می نماید.

کانال رسمی و وب سایت رسمی مجموعه فالووران به شرح زیر است و دیگر موارد با این نام کلاهبردار بوده و در صورت مشاهده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

https://t.me/followeran

سیاست حفظ حریم خصوصی (شرایط)

مجموعه فالووران برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد.

با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (فرضا برای یک پیج اینستاگرام پشت سر هم سفارش ثبت نکنید)

در صورتیکه برای پیج، کانال و یا دیگر موارد، در سایت دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس در فالووران سفارش خود را ثبت کنید.

در صورتیکه در فالووران سفارش ثبت کردید باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 4 حالت : لغو، ناقص، تکمیل تغییر یابد سپس در دیگر سایتها اقدام به ثبت سفارش برای خود کنید.

تضمینی برای عدم ریزش و جبران آن وجود ندارد و این موارد مربوط به پیامرسان (اپلیکیشن) خواهد بود و همچنین هزینه ای عودت داده نخواهد شد البته در توضیحات بعضی سرویس ها نوشته شده که دارای جبران ریزش هستند.

در صورتیکه سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

هر زمانی که مدیریت تشخیص دهد می تواند حساب کاربران مشکوک و غیر عادی را جهت جلوگیری از تخلف غیر فعال و یا در صورت لزوم حذف نماید.

این کار بدون اطلاع قبلی انجام خواهد شد!

لیست تمام سرویس های فالووران

درباره ما

یک تیم،‌ یک هدف، یک نگرش

داستان فالووران

داستان از کجا شروع شد

به فالووران خوش آمدید، جایی که تکنولوژی و کارآفرینی در کنار هم جلوه می‌کنند.
فالووران از دو دوست شروع شد که عاشق تکنولوژی و کار با کامپیوتر بودند. ما کسب و کار سنتی خود را داشتیم، اما علاقه و انگیزه به تکنولوژی ما را به سمت کسب و کار اینترنتی کشاند.
نگاه به سایت‌های موفق ما را هیجان‌زده می‌کرد و برای ما انگیزه ای برای پیشرفت و یادگیری بیشتر بود.
آغاز سفرمان با سایت اولمان بود، یک سفر پر چالش و آموزش. موضوع فعالیتمان کلی بود و با هر آموزشی که به دستمان می‌رسید، بیشتر و بهتر می‌آموختیم. با تمام اشتباهات و تجربیات، به دنبال حوزه‌ایی بودیم که بتوانیم در آن درآمدزایی کنیم. اینجا بود که فالووران به وجود آمد.
از همان ابتدا، با یک قالب اختصاصی برای سایتمان، شروع به کار کردیم. این یک سفر پر چالش بود، بارها زیر فشار روزمره آن سقوط کردیم. اما ما هرگز تسلیم نشدیم.
امروز، فالووران به یک تیم حرفه‌ای تبدیل شده است. تیمی شامل دو دوست بنیان گذار، 4 پشتیبان دلسوز، 4 برنامه‌نویس خبره، 5 عضو حرفه‌ای تیم سئو و محتوا، 3 عضو بازاریابی و فروش. هر یک از اعضای تیم فالووران با توانایی‌های خاص خود، برای یک هدف مشترک کار می‌کنند: تبدیل شدن به برترین در زمینه فعالیت خود.
فالووران بیش از یک سایت است، ما یک خانواده هستیم. بدون این تیم، فقط یک سایت ساده خواهیم بود. اما با تلاش مشترک، ما به یک مرجع برتر در زمینه خدمات شبکه اجتماعی تبدیل شده‌ایم که در آن کسب و کار، تکنولوژی و خلاقیت در کنار هم جلوه می‌کنند. به فالووران خوش آمدید، جایی که خیالات ما به واقعیت تبدیل می‌شوند.

ارزش‌های سازمانی فالووران

دوست باشیم

با وجود سختی های زیاد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محیط شاد و دوستانه‌ی خود را حفظ کنیم. همچنین، در کنار هم، در مقابل چالش‌های زندگی قرار می‌گیریم و با انگیزه و امید به آینده، آن‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

قابل اعتماد باشیم

مسئولیت‌پذیری و قابل اعتماد بودن، به ما کمک می‌کند تا با واقعیت‌ها روبرو شویم و در مدیریت بحران، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشیم.

قابل احترام باشیم

روابط ما در فالووران، بر پایه و اساس اخلاق، کار گروهی و احترام متقابل و همیشگی چیده شده است.

جسور باشیم

برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ، ما از بلندترین موانع عبور می‌کنیم و در هیچ لحظه‌ای از تقلا و تلاش دست بر نمی‌داریم.

ساده باشیم

ما با شجاعت صبر بالا از تمامی موانع بلندتر عبور می‌کنیم و هیچگاه از تقلا و کوشش ما کاسته نمی شود.

عاشق باشیم

ما به عشق پایبندیم، زیرا عشق به ما انگیزه می‌دهد و ما را به رشد و پیشرفت در جهت دستیابی به اهدافمان تشویق می‌کند.

ما در فالووران،

یک خانواده‌ هستیم و یک هدف مشترک داریم.

ملاک اصلی روابط ما در فالووران، صداقت و همدلی است. هر یک از ما به عنوان عضوی از خانواده‌ی بزرگ فالووران، خود را نسبت به رشد و پیشرفت دیگری متعهد و مسئول می‌دانیم و با هدف توسعه‌ی فردی، تلاش می‌کنیم تا آرزویی متولد شود، کسب‌وکاری شکل بگیرد و هدفی رشد کند، چون باور داریم که ما با هم و در کنار هم رشد می‌کنیم.

خانواده فالووران

ما یک خانواده هستیم که به منظور خدمات دهی تخصصی و در عین حال آسان دور هم جمع شده‌ایم.

امین اسم زاد

امین اسم زاد

Co-Founder & CEO
سعید انوشه

سعید انوشه

Co-Founder & CEO
امین رحمانی

امین رحمانی

Backend Developer
مسعود کریمی

مسعود کریمی

MERN Stack Developer
محمد حیدری

محمد حیدری

Backend Developer
سمیه خداپرست

سمیه خداپرست

Support & product manager
زینب زارع

زینب زارع

SEO Strategist
شبنم صفرپور

شبنم صفرپور

SEO manager
سمیرا خداپرست

سمیرا خداپرست

Content & Remote Team Manager
محمد خداپرست

محمد خداپرست

QA & Support Specialist
سعید اسم زاد

سعید اسم زاد

Digital marketer & SEO specialist
رضا یونسی

رضا یونسی

SEO specialist & Data analysis
زهرا بیک زاد

زهرا بیک زاد

QA & Support Specialist
کیمیا رئیسی

کیمیا رئیسی

Support specialist
عرفان عسگری

عرفان عسگری

Graphic designer
علی ابراهیمی

علی ابراهیمی

Python Developer
آناهیتا سلطان پور

آناهیتا سلطان پور

Content Strategist
باران محمدزاده

باران محمدزاده

Content Strategist
  • 1
  • 2