هر سوالی در مورد سرویس ها و سفارش هایی که ثبت کردید میتوانید در این بخش از ما بپرسین. تنها کار لازم برای تیکت فرستادن نوشتن شماره موبایل و ایمیل می باشد.
آموزش پیگیری سفارش و ثبت تیکت پشتیبانی
لطفا قبل از ثبت تیکت پشتیبانی ویدیو آموزش ثبت تیکت و پشتیبانی مقابل را مشاهده کنید
سعی شود از ارسال سوال در چند تیکت خودداری شود. اگر چند سوال هم دارید در یک تیکت بپرسیده شود.
زمان پشتیبانی: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 شب ( جمعه مدت زمان پاسخگویی کمتر می باشد )
کد پیگیری سفارشی که ثبت کردین رو حتما در تیکت لحاظ کنید.
برای ارسال کد پیگیری یا عدد مورد نظر رو کپی پست کنید یا اگر دستی تایپ
انجام می دهید حتما اعداد رو به انگلیسی وارد کنید.
لطفا برای سرویس های رایگان تیکت ارسال نکنید اگر سرورهای رایگان مشکلی داشته باشند سعی می کنیم سریع رفع کنیم و روز بعد می توانید دوباره استفاده کنید.
ورود به بخش تیکت پشتیبانی
برای مشاهده تیکت ها و یا ثبت تیکت، لطفا شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید