آموزش اینستاگرام

آمار اینستاگرام در ایران

در این مقاله به آمار اینستاگرام  اشاره می کنیم آمار مهمی در اینستاگرام وجود دارد و برخی از آنها به‌شدت در حال نوسان هستند.

اینستاگرام در طی 10 سال و در سال 2020 بسیار گسترده شده است. به‌راحتی می‌توان گفت که این برنامه شبکه اجتماعی، زندگی بسیاری از افراد را در طول حیاتش تغییر داده است بنابراین مهم‌ترین آمار اینستاگرام در سال 2020 را در این مقاله ارائه کرده‌ایم.

آگاهی از آمارهای مهم و ویژه پلتفرم به شما در نحوه تنظیم استراتژی اینستاگرام خود کمک می کند. با توجه به داده‌ها و روندهای اجتماعی، شما تصویر واضح‌تری از آینده این پلتفرم خواهید داشت.

آمار کاربران اینستاگرام

سن و جنسیت

اینستاگرام در مقایسه با رسانه اجتماعی فیسبوک، شبکه‌ای با کاربران جوان است.

بر اساس آمار، بیشتر از نصف جمعیت جهانی کاربران اینستاگرام کمتر از 34 سال دارند. این دومین برنامه محبوب بعد از Snapchat برای نوجوانان به حساب می رود.

آمار مهم اینستاگرام

گروه سنی 18 تا 24 سال بزرگ‌ترین گروه جمعیتی اینستاگرام را تشکیل می دهند. تعداد کاربران به‌طورکلی، از نظر جنسیتی تقریباً برابر است.

51٪ از کاربران اینستاگرام را خانم‌ها و 49٪ را آقایان تشکیل می‌دهند.

آمار کاربران اینستاگرام

جغرافیا

اکنون اینستاگرام نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. و به‌طور فزاینده‌ای در میان مردم نفوذ کرده است. به همین دلیل این سیستم‌عامل به کاربران جهانی خود می‌بالد.

بیشترین تمرکز کاربران در ایالات‌متحده با 116 میلیون کاربر است. سپس هند با 73 میلیون کاربر و برزیل با 72 میلیون کاربر در رتبه های بعدی قرار دارند.

در چند سال آینده، بازار بین‌المللی کاربران به‌زودی از تعداد کاربران ایالات‌متحده پیشی خواهد گرفت.

این بدان معنی است که بسیاری از فرصت‌ها برای برندهای بین‌المللی به‌منظور بازاریابی مصرف‌کنندگان وجود دارد.

آمار مهم اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام براساس رده سنی مشخص میشود که در ادامه به طور مفصل آن را بررسی خواهیم کرد. یک آمار کلی نشان میدهد که بیشترین کاربران برای کشورهای آمریکا، برزیل، هند و  اندونزی هستند و اینستاگرام در کل حدود 1 میلیارد کاربر فعال دارد.

بیشترین رده سنی اینستاگرام

بیشترین رده سنی اینستاگرام کدام است

طبق آمار گرفته شده از یک میلیارد کاربر فعال که ماهانه از اینستاگرام استفاده می کنند 71 درصد آنها زیر 35 سال سن دارند بیشتر کاربران اینستاگرام که به طور متوسط بیشترین استفاده را از این اپلیکشن دارند جوانان می باشند.

برخی مدیران از آمار محدوده سنی کاربران در اینستاگرام به منظور مقایسه با شبکه های اجتماعی دیگر برای کسب و کار خود استفاده می کنند مثلا این شبکه اجتماعی می تواند مناسب برای کسب و کارهایی باشد که بیشتر رده های سنی 25-34 را شامل می شوند. و بعد از آن محدوده سنی افراد بین 18-24 بیشترین فعالیت را دارند.

پس با این بررسی ها می توانید متوجه شوید که درست ترین مکان را برای تولید محتوا و فعالیت انتخاب کرده اید این آمار به شما کمک می کند که زمان خود را در شبکه های اجتماعی دیگر که مخاطبانتان در آن قرار ندارند تلف نکنید.

بیشترین رده سنی اینستاگرام

به طور کلی می توان گفت که این شبکه اجتماعی بیشتر مناسب کسب و کارهایی است که مخاطبان هدف آنها جوانان و نوجوانان هستند بنابراین زمانی که مخاطب هدف خود را بشناسید می توانید تولید محتوای مناسب و سلیقه آن ها را تولید کنید.

البته این آمار می تواند در سال های مختلف متغییر باشد. اما آمار نشان داده شده می گوید که تا به حال بیشترین رنج سنی فعال در اینستاگرام این افراد بوده اند.

آمار بیشترین رده سنی اینستاگرام

آمار استفاده از اینستاگرام

اکنون‌که می‌دانید چه کسانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، وقت آن است که نحوه استفاده آنها از شبکه را بررسی کنید.

آمار استفاده از اینستاگرام به شما کمک می‌کند بفهمید که افراد موجود در سیستم‌عامل چه اقداماتی را انجام می‌دهند. و به کدام قسمت از قیف بازاریابی برای دستیابی به آنها نیاز دارید.

آمار استفاده از اینستاگرام

اگر کاربران فقط یک‌بار در ماه وارد سیستم شوند، ارزش ندارد که زمان زیادی را به آن شبکه اختصاص دهید.

هر چند وقت یک بار از اینستاگرام استفاده می‌شود؟

از هر ده کاربر اینستاگرام در حدود شش نفر در روز حداقل یک بار وارد اکانت خود می‌شوند.

بعد از فیسبوک این دومین سایت دارای ورود به سیستم چشمگیر، در شبکه‌های اجتماعی برای استفاده روزانه است.

21% کاربران به‌صورت هفتگی و 16٪ دیرتر از یک هفته وارد سیستم می‌شوند.

آمار مهم اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام از سال 2013 افزایش‌یافته است اما رشد آن کاهش‌یافته است.

طبق آمار اینستاگرام بین سال‌های 2019 و 2020، تعداد بزرگسالانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند تنها دو درصد رشد کرده است. در حال حاضر تعداد کاربران بزرگسال به 37% رسیده است.

کاربران اینستاگرام تقریباً به‌اندازه کاربران فیسبوک در این برنامه  وقت می‌گذرانند آنها به‌طور متوسط ​​53 دقیقه در روز را صرف گشت‌وگذار در اینستاگرام می‌کنند. در مقابل 58 دقیقه در روز را در فیسبوک سپری می‌کنند.

زمان صرف شده در یک شبکه اجتماعی، شاخصی قوی برای جذابیت یک سیستم‌عامل است. و کاربران با تعامل بالا، علاقه بیشتری به محتوای برند شما دارند

 

آمار مهم اینستاگرام

کاربران فعال

این شبکه در ژوئن 2018 از مرز 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه فراتر رفت. پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران فعال اینستاگرام روند افزایشی خود را حفظ کند.

آمار مهم اینستاگرام

کاربران اینستاگرام با بیشترین فالوور

علاوه بر حساب خود اینستاگرام، تعداد زیادی از افراد مشهور از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.

اکانت هایی که بیشترین تعداد فالوور را دارند، شامل کریستیانو رونالدو با 1967.68 میلیون فالوور، آریانا گراند با 171.5 میلیون فالوور و راک با 171.5 میلیون فالوور می‌باشد.

آمار مهم اینستاگرام

نحوه استفاده برندها از اینستاگرام

90٪ اکانت ها حداقل یک حساب بیزینسی را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. ناگفته نماند که برندها نیز خواهان فعالیت بازاریابی هستند.

کاربران این سیستم‌عامل از حضور برندها نیز خسته نشده‌اند. طبق یک نظرسنجی، 78٪ اظهار داشتند که برندهای موجود در اینستاگرام را محبوب، 77٪ خلاق، 76٪ سرگرم‌کننده و 72٪ آنها را متعهد به ایجاد جامعه می‌دانند.

اینستاگرام گزینه‌ای ایده آل برای بازاریابی تجارت الکترونیکی به حساب می رود. این سیستم‌عامل اغلب به‌عنوان بخش کشف قیف فروش استفاده می‌شود 83 درصد کاربران این پلتفرم محصولات و خدمات جدید را در اینستاگرام کشف می‌کنند.

آمار مهم اینستاگرام

کار با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر، خود یک صنعت است. که افراد به‌عنوان تنها منبع درآمد خود به آن اعتماد می‌کنند.

با یک استراتژی یا کمپین اینفلوئنسر برنامه‌ریزی‌شده، می‌توانید از این روند نیز بهره ببرید.

سه صنعت برتر که با اینفلوئنسران اینستاگرام کار می‌کنند شامل 91٪ از برندهای لوکس، 84٪ از لباس‌های ورزشی و 83٪ از برندهای زیبایی است.

آمار مهم اینستاگرام

آمار اینستاگرام میگوید 89٪ از مارکترها اینستاگرام مهم‌ترین و برجسته ترین کانال رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی اینفلوئنسر است.

بازار اینفلوئنسر اینستاگرام تا به امروز هنوز اشباع نشده است. این یک نشانه دلگرم‌کننده برای برندهای خواهان امتحان این استراتژی است.

آمار مهم اینستاگرام

تبلیغات

با ادامه تبلیغات برندها در اینستاگرام، شرکت فیسبوک بیشتر به دلارهای تبلیغاتی خود تکیه خواهد کرد.

پیش‌بینی شده تا اتمام سال 2020، درآمد حاصل از تبلیغات اینستاگرام 30 درصد از درآمد کل تبلیغات شرکت باشد.

آمار مهم اینستاگرام

به دلیل افزایش تعامل با استوری ها، تبلیغ‌کنندگان هزینه‌های بیشتری را در اینستاگرام خرج می‌کنند. طبق مطالعات، هزینه تبلیغات در اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک، 23٪ بیشتر است.

آمار مهم اینستاگرام

طبق آمار اینستاگرام از هر سه پست اینستاگرامی که حاوی هشتگ #ad بود، یک مورد پست‌های استوری بوده است. با نوع حساب جدید Creator، سال 2020 ممکن است تغییری در نحوه نمایش و تجزیه‌وتحلیل محتوای حمایت‌شده داشته باشد.

آمار مهم اینستاگرام

این اتفاق هیجان‌انگیز است! زیرا به معنی وجود برخی فرصت‌های رشد باورنکردنی برای پیشبرد کار تبلیغ‌کنندگان در استوری ها می باشد.

اخیراً Paid Partnership در اینستاگرام مارک دار را به IGTV اضافه شده است. بنابراین نوع محتوای جدیدی ممکن است به‌زودی در فرصت‌های تبلیغاتی اینفلوئنسر ظاهر شود.

موضع گیری ها

موضع‌گیری برندها در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی بیشتر و بیشتر می‌شود.

اگرچه یک حرکت مخاطره‌آمیز است، اما می‌تواند به‌نوعی پاداش‌دهنده باشد. زیرا که باعث تقویت تصویر برند می‌شود.

طبق گزارش‌ها، 70٪ از مصرف‌کنندگان می‌خواهند برندها در مورد موضوعات اجتماعی موضع بگیرند.

66٪ از آنهایی که می‌خواهند برندها در رسانه‌های اجتماعی موضع بگیرند، می‌گویند این به این دلیل است که آنها معتقدند برندها می‌توانند تغییر واقعی ایجاد کنند.

آمار مهم اینستاگرام

36٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند، هنگامی‌که برندها موضع‌گیری می‌کنند، خرید بیشتری از آن شرکت انجام می‌دهند. البته، قطعاً شما مایل نیستید در هر موضوعی موضع‌گیری کنید.

43% از مصرف‌کنندگان می‌خواهند حتی وقتی این موضع‌گیری برند مستقیماً روی کسب‌وکار آن تأثیر می‌گذارد، برندها موضع بگیرند و 38 درصد هم وقتی موضع‌گیری به ارزش‌های برند مربوط می‌شود، خواهان آن هستند.

آمار مهم اینستاگرام

آمار ویژگی های اینستاگرام

اکنون استوری های اینستاگرام برای چند سال است که به وجود آمده است. حال مشخص است که چگونه برندها و کاربران در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

استوری ها به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه و همچنین توسعه ویژگی خرید تبدیل شده‌اند.

IGTV ویژگی جدیدی است که در صحنه به چشم می‌خورد. ویژگی‌ای که باید در سال 2020 بسیار به آن توجه داشت.

استوری ها

ویژگی Snapchat با یک فضای برجسته در بالای برنامه به یک ویژگی محبوب تبدیل‌شده است. طبق اطلاعات اینستاگرام، بیش از 500 میلیون اکانت روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده می‌کنند.

آمار مهم اینستاگرام

این میزان مصرف از 190 میلیون نفر کاربران روزانه Snapchat فراتر رفته است.

خريد

ویژگی خرید و پرداخت نسبتاً در اینستاگرام جدید است. بدون خروج از برنامه، کاربران اکنون می‌توانند محصولات را جستجو کنند. به سبد خرید اضافه و هزینه‌ها را پرداخت کنند.

شاید مطالعه مقاله راهنمای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام برای شما مفید باشد.

خرید ویژگی مهمی است که مطمئناً در آینده از پیشرفت بیشتری برخوردار خواهد شد.

آمار اینستاگرام نشان داده افراد پس از مشاهده محصول یا خدمات در اینستاگرام، 79٪ از کاربران به جستجوی اطلاعات بیشتر پرداخته‌اند. 37٪ از فروشگاه خرده‌فروشی بازدید کرده‌اند و 46٪ خرید کرده‌اند.

آمار مهم اینستاگرام

فروش در اینستاگرام برای برندهایی که محصول می‌فروشند یک ویژگی ارزشمند است. این یکی دیگر از کانال‌های فروش برندها برای جذب مشتری است 65٪ از مصرف‌کنندگان پس از دیدن یک محصول از وب‌سایت یا اپلیکیشن برند بازدید می‌کنند. این اینستاگرام را به یک ابزار بازاریابی قدرتمندتری تبدیل می‌کند.

برای استفاده کامل از ویژگی فروش، لینک‌های call-to-action را مستقیماً در استوری ها یا تبلیغاتی که اجرا می‌کنید اضافه کنید تگ های محصول در اینستاگرام همچنین تجربه خرید را برای کاربران افزایش می‌دهد.

روندهای محتوای اینستاگرام

دانستن میانگین نرخ و روند تعامل به بازاریابان کمک می‌کند تا استراتژی آینده اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی کنند.

اگر مثلاً ویدئوها جذاب‌تر می‌شوند، بازاریابان برای تولید ویدئو بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نرخ تعامل

با میانگین تعامل 1.60٪، برندهای دارای بالاترین میزان تعامل شامل تحصیلات عالی با 3.96٪، سازمان‌های غیرانتفاعی با 2.40٪ و تیم‌های ورزشی با 2.40٪ است.

آمار مهم اینستاگرام

بهترین زمان برای ارسال پست

این مورد تا حدی پیچیده است. اما هنوز هم عنصر مهمی است.

بهترین زمان ارسال پست ارگانیک بستگی زیادی به تجارت فردی، منطقه زمانی و مخاطبی دارد که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست

طبق تحقیقات، بهترین زمان مطلوب برای ارسال پست بین 2 تا 3 بعد از ظهر در روزهای آخر هفته است. با این حال، این پارامتر متفاوت است.

بهترین زمان های ارسال پست بر اساس صنعت، طبق آمار اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • سفر و جهانگردی: جمعه ها بین ساعت 9 صبح و 1 بعد از ظهر.
  • رسانه و سرگرمی: سه شنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت 12 شب تا 3 بعد از ظهر.
  • غذا و نوشیدنی: جمعه ها ساعت 12 شب.
  • خرده فروشی: سه شنبه ها، پنجشنبه ها و جمعه ها در ساعت 12 شب.
  • خدمات حرفه ای: جمعه، سه شنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 9 صبح یا 10 صبح.
  • سازمان غیرانتفاعی: سه شنبه ها ساعت 4 عصر یا 10 صبح.
  • تجارت الکترونیکی غیر خرده فروشی: پنجشنبه ها ساعت 9 شب. یا ساعت 4 عصر.
  • دارو و بهداشت: چهارشنبه ها و یکشنبه ها ساعت 9 صبح.
  • مراقبت شخصی: جمعه ها و پنجشنبه ها ساعت 1، 2 یا 3 بعد از ظهر.
  • فناوری: دوشنبه ها و سه شنبه ها ساعت 2 بعد از ظهر.
  • تحصیلات: پنجشنبه ها ساعت 4 عصر یا ساعت 5 عصر.

بهترین زمان برای ارسال پست در آمار اینستاگرام

آمار و ارقام اینستاگرام به اختصار

آمار اینستاگرام به طور کلی

  • تعداد کل کاربران فعال ماهانه اینستاگرام: 1 میلیارد نفر
  • تعداد کل کاربران فعال روزانه اینستاگرام: 500 میلیون نفر
  • کاربران فعال روزانه در استوری اینستاگرام: 500 میلیون نفر
  • تعداد عکس‌های به اشتراک گذاشته‌شده تا به امروز: 50 میلیارد نفر
  • تعداد مشاغل موجود در اینستاگرام: 25 میلیون
  • تعداد لایک های اینستاگرام در روز: 4.2 میلیارد
  • تعداد عکس ها و فیلم های بارگذاری شده در روز: 100 میلیون

آمار کلی اینستاگرام

آمار جمعیت شناسی اینستاگرام

  • آمار اینستاگرام نشان میدهد 51% درصد از کاربران اینستاگرام زن و 49% درصد مرد هستند.
  • 116 میلیون کاربر اینستاگرام از ایالات‌متحده هستند.
  • ایالات‌متحده بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را دارد.
  • 89٪ کاربران خارج از آمریکا هستند.
  • از هر ده بزرگسال شش نفر حساب اینستاگرام دارند.
  • سنین 18 تا 24 سال 30٪ مخاطبان جهانی اینستاگرام را تشکیل می دهند. و 35٪ بین 25 تا 34 سال هستند.
  • 72٪ نوجوانان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.
  • 73٪ نوجوانان اظهار دارند که برنامه اینستاگرام بهترین راه رسیدن به برندها و اطلاعات محصولات جدید یا تبلیغات است.
  • 130 میلیون حساب اینستاگرام برای اطلاع بیشتر در مورد محصولات، هر ماه روی یک پست خرید کلیک می‌کنند.
  • 35٪ از نوجوانان می‌گویند اینستاگرام پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مورد نظر آنهاست.

آمار جمعیت شناسی اینستاگرام

اینستاگرام برای تجارت

  • برآورد می‌شود 75٪ از مشاغل ایالات‌متحده در سال 2020 در اینستاگرام حضور داشته باشند.
  • اکنون اینستاگرام بیشتر از 2 میلیون تبلیغات در ماه و 25 میلیون اکانت تجاری دارد.
  • اینستاگرام 20 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 از تبلیغات کسب کرد.
  • بیش از 200 میلیون اینستاگرامر روزانه حداقل از یک پروفایل بیزینسی بازدید می‌کنند.
  • در حدود 70٪ افراد علاقه‌مندان به خرید به منظور کشف محصول به اینستاگرام ورود می‌کنند.
  • 500000 اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام وجود دارد.
  • برآورد می‌شود درآمد اینستاگرام در آینده به 14 میلیارد دلار برسد.
  • یک‌سوم استوری های پربازدید مربوط به مشاغل است.
  • محتوای ایجادشده توسط کاربر دارای نرخ تبدیل 4.5٪ برابر بیشتر است.
  • 4٪ از اینفلوئنسرها برای تبلیغات از استوری های اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • میزان بالقوه تبلیغات اینستاگرام 849.3 میلیون کاربر است.

آمار اینستاگرام برای تجارت

آمار و حقایق جالب اینستاگرام

  • اینستاگرام ششمین شبکه اجتماعی محبوب در سراسر جهان است.
  • صفحه اکسپلور اینستاگرام روزانه توسط 200 میلیون اکانت مشاهده می‌شود.
  • عکس تخم‌مرغ با 54.2 میلیون لایک، بیشترین لایک در اینستاگرام را دارد.
  • بیش از 50 میلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام بارگذاری شده است.
  • 50٪ از کاربران اینستاگرام هر ماه از صفحه اکسپلور استفاده می‌کنند.
  • پست های دارای مکان 79٪ تعامل بیشتر دارند.
  • از هر 10 هشتگ در اینستاگرام 7 هشتگ آن مارک دار هستند.
  • 60٪ مردم می‌گویند محصولات جدیدی را در اینستاگرام کشف می‌کنند.
  • عکس های دارای چهره 38٪ لایک بیشتری دریافت می کنند.
  • پست هایی با حداقل یک هشتگ به‌طور متوسط ​​6٪ تعامل بیشتر دارند.
  • بیشترین استفاده از استیکر Giphy در استوری ها استیکر Heart Love توسط Arata است.
  • بیشترین استفاده از فیلتر صورت در استوری ها، چشم‌های قلبی شکل است.
  • برزیل در رتبه دوم اشتراک کاربران زن قرار دارد. این کشور بزرگ‌ترین پایگاه کاربران اینستاگرام در آمریکای لاتین و سومین در سراسر جهان را دارا است.
  • کاربران اینستاگرام در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه بیشترین تعامل را دارند.
  • بیش از نیمی از کپشن ها و کامنت های اینستاگرام حاوی ایموجی هستند.
  • ویدئوهای اینستاگرام بیش از 2 برابر بیشتر از عکس‌های اینستاگرام دارای تعامل هستند.
  • محبوب‌ترین هشتگ ها در اینستاگرام #Love ، #Instagood ، #Photooftheday ،Fashion# و #Beauty است.
  • پیتزا، اینستاگرامی ترین غذای جهانی است و بعد از آن سوشی قرار دارد.
  • اینفلوئنسران نانو (500-5 هزار فالوور) به‌طور متوسط ​​114 دلار برای هر پست ویدئویی در اینستاگرام درآمد دارند. برای یک پست تصویری 100 دلار و برای یک استوری 43 دلار دریافت می‌کنند.
  • 68٪ افراد برای تعامل با craetors به اینستاگرام می‌آیند.
  • 50٪ از پست‌های فید اسپانسری در سال گذشته از ایالات‌متحده نشأت گرفته است.
  • برنامه IGTV دارای 7 میلیون نصب در سراسر جهان است.
  • دومین اپلیکیشن دانلود شده در اپ استور است.
  • اینستاگرام در 7 کشور قابلیت نمایش عمومی تعداد بازدید و لایک را حذف کرده است.

آمار و حقایق جالب اینستاگرام

ایجاد بهترین تجربه کاربری اینستاگرام

این بیشتر از آمار اینستاگرام، یک پیش‌بینی است.

سرمایه‌گذاری‌های زیادی در اینستاگرام در ویژگی‌های خارج از فید، مانند IGTV، استوری، اکسپلور و خرید انجام‌شده است.

با توجه به این سرمایه‌گذاری‌ها، روند رایج در اینستاگرام این است که تجربه کاربر را فراگیر کند.

چرا وقتی می‌توانید با یک حرکت یک قسمت تلویزیونی را تماشا کنید، برس آرایشی موردعلاقه خود را بخرید و یک سبک کفش جدید را کشف کنید، اپلیکیشن را ترک می‌کنید؟

نکته‌ای که برای بازاریابان در سال 2020 باید اولویت‌بندی شود، نظارت بر توسعه ویژگی‌های اینستاگرام است.

این امر به شما کمک می‌کند سرمایه‌گذاری بزرگ بعدی را در این سیستم‌عامل تعیین کنید.

ایجاد بهترین تجربه کاربری اینستاگرام

سخن پایانی

مقاله آمار اینستاگرام به پایان رسید. اکنون‌که از آمار تازه اینستاگرام باخبر شده‌اید، وقت آن است که استراتژی بازاریابی سال جدید خود را ایجاد کنید.

0 0 رای ها
guest

17 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه دیدگاه ها
سیم کارت اعتباری همراه اول
سیم کارت اعتباری همراه اول
1 سال پیش

بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

رضوانه
رضوانه
2 سال پیش

سلام وقتتون بخیر…می تونید منبع اصلی این مقاله را برای من بفرستبد

الناز میرزایی
مدیر
الناز میرزایی
1 سال پیش
پاسخ دادن به:  رضوانه

سلام وقت بخیر. این مقاله براساس منابع بسیار مختلفی جمع اوری شده و نمیشه یک منبع رو معرفی کرد
اما در لینک زیر که یک منبع خارجی هستش میتونید اطلاعات کلی رو مشاهده کنید
https://blog.hootsuite.com/instagram-statistics/

درب اتوماتیک پارکینگ
درب اتوماتیک پارکینگ
2 سال پیش

خیلی خوب است و موفق باشید و عالی بود

الناز میرزایی
مدیر
الناز میرزایی
2 سال پیش

ممنون که همراه ما هستید

امیررضا دیوسالار
امیررضا دیوسالار
2 سال پیش

با توجه به آمار و ارقامی که دادید ؛ خیلی به کسب و کارم امیدوارتر شدم. تشکر میکنم از تیم فالووران ♥️

الناز میرزایی
مدیر
الناز میرزایی
2 سال پیش
پاسخ دادن به:  امیررضا دیوسالار

خوشحالیم که مطلب سایت ما و امارهای مهم اینستاگرام برای شما مفید بودن